پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت‌های فناور خراسان رضوی برای حضور در نمایشگاه معدن حمایت شدند

شرکت‌های فناور خراسان رضوی برای حضور در نمایشگاه معدن حمایت شدند

- 1402/05/04

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: 14 شرکت فناور و دانش‌بنیان با حمایتهای این پارک در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، متالوژی و اتوماسیون صنعتی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از ایرنا، سید ایمان شریعتی افزود: شانزدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی با حضور 160 شرکت ایرانی و نمایندگان پنج کشور خارجی بعد از سه روز برپایی در مشهد، امروز به کار خود پایان می‌دهد.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی در راستای توسعه بازار و همچنین توسعه تعاملات شرکت‌های فناور و دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ صنعتی و مجموعه‌های کارفرمایی در بخش‌های دولتی و سایر بخشها، سعی کرد تا برخی از شرکت‌های دانش بنیان عضو این پارک را برای حضور در نمایشگاه تخصصی معدن یاری کند.

 مدیر توسعه کسب و کار در پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به برنامه پارک برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ادامه داد: حضور این شرکت‌ها باعث شد تا آنان بتوانند از ظرفیت ارتباطات این نمایشگاه بهره مند شوند و ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت بتوانند به ارائه محصولات خود بپردازند. 

وی بیان داشت: محصولات ارائه شده توسط شرکت های فناور شامل تجهیزات آزمایشگاهی، شیرها و اتصالات صنعتی، اتوماسیون صنعتی، تصفیه کننده ها، محصولات فراوری شده و تجهیزات مناسب با محیط زیست بود.

شریعتی تشریح کرد: پیگیری برخی از تفاهم نامه‌ها با دستگاه‌های مختلف برای ایجاد بازار مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه از دیگر اقدامات برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با اشاره به دستاوردهای حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: حضور در شانزدهمین نمایشگاه معدن، متالورژی و اتوماسیون صنعتی موجب می‌شود تا شرکت‌ها با صنایع بزرگ استان و کشور و همچنین توانمندی‌های آنان به خصوص در حوزه صنعت اتوماسیون آشنا شوند و این می‌تواند کمک شایانی برای ارتباط گیری بهتر و همچنین شناخت بهتر شرکت های دانش بنیان از شرایط بازار و تسهیل در ارتباط با شرکت‌های بزرگ را فراهم آورد.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی